Reklamacje

W MARK priorytetem jest wysoka jakość naszych produktów stolarki otworowej oraz zadowolenie klientów. Rozumiemy, że czasem produkt może nie spełniać oczekiwań. W odpowiedzi na takie przypadki stworzyliśmy przejrzysty i sprawiedliwy proces reklamacji. Każde zgłoszenie jest traktowane z należytą uwagą. Informacje o statusie reklamacji oraz wszelkie decyzje przekazujemy w ciągu 14 dni. Reklamacje dotyczące okien i produktów z aluminium można zgłaszać poprzez wypełnienie formularza dostępnego na naszej stronie. W innych przypadkach prosimy o kontakt poprzez e-mail.

Proces reklamacyjny w kilku krokach

Krok 1.

Zgłoszenie reklamacji

Aby rozpocząć proces reklamacji, prosimy o wypełnienie dostępnego formularza na stronie dla produktów aluminiowych i okien. W przypadku innych produktów, zgłoszenie należy przesłać e-mailem. W zgłoszeniu prosimy o szczegółowy opis problemu oraz dołączenie zdjęć uszkodzonego produktu lub innych dowodów, które mogą pomóc w ocenie sytuacji. Im więcej informacji dostarczysz, tym szybciej będziemy mogli przeanalizować Twoje zgłoszenie.

Krok 2.

Ocena zasadności zgłoszenia

Po otrzymaniu zgłoszenia, nasz zespół specjalistów dokona wstępnej oceny zasadności reklamacji. W tym etapie może być konieczne zasięgnięcie dodatkowych informacji lub dokumentów od zgłaszającego, co jest kluczowe do dokładnej oceny sytuacji. W niektórych przypadkach może być również wymagane zorganizowanie wizyty naszego przedstawiciela, aby osobiście ocenić zakres uszkodzeń lub problemów z produktem.

Krok 3.

Finalizacja reklamacji

Na podstawie zgromadzonych informacji i przeprowadzonej oceny, podejmiemy decyzję co do najodpowiedniejszego rozwiązania reklamacji. Może to obejmować naprawę produktu, wymianę na nowy, lub w przypadkach, gdy reklamacja nie zostanie uznana, wyjaśnienie przyczyn naszej decyzji. Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o wynikach procesu i dalszych krokach, które zostaną podjęte w celu zakończenia sprawy.

Wypełnij formularz w celu zgłoszenia reklamacji

    Dane klienta


    Usługa/towar




    Adres zrealizowanego zamówienia


    Kontakt

    Informacje dotyczące adresu e-mail

    Prosimy o podanie adresu e-mail, abyśmy mogli wysłać Państwu informację o statusie zgłoszeniowym. Otrzymają Państwo również e-mail dotyczący likwidacji reklamacji. W każdej chwili można zrezygnować poprzez sekretariat@mark-brzesko.pl. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: Informacja o ochronie danych osobowych.

    Załączniki

    Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych (wymagane)

    Administratorem Państwa danych jest MARK Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Brzesku przy Placu Kupieckim 8. Dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrywania zgłoszonych reklamacji, w celach archiwizacyjnych, marketingu tradycyjnego oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej własnych produktów lub usług, a także, wykonywania telefonicznych połączeń w celu uzgodnienia terminów likwidacji zgłoszenia reklamacyjnego. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji ww. celów. Dane osobowe w trakcie realizacji zamówień mogą być udostępniane producentowi lub montażystom w celu likwidacji uszkodzeń związanych ze zgłoszoną reklamacją.